10 obiceiuri alimentare care te impiedica sa scapi de grasimea abdominala

Un meniu echilibrat si practica regulata a activitatilor fizice sunt esentiale pentru a pierde in greutate intr-un mod sanatos. Dar daca, chiar daca faceti niste sacrificii, nu puteti scapa de burta, atunci este posibil sa aveti, in mod necontenit, obiceiuri care incetinesc si impiedica proiectele voastre.

Cum sa eliminati grasimea abdominala

1. Daca faceti in sala de gimnastica serii infinite de abdomene, ar trebui sa stiti ca activitatea, prin ea insasi, nu poate garanta rezultatul dorit. Activitatile alternative pot fi mai eficiente daca intentionati sa eliminati kilogramele in plus in regiunea respectiva.

2. Facand doar exercitii cardio, de exemplu, nu va face ca burta sa dispara. O combinatie de activitati pentru a elimina grasimea abdominala este esentiala.

3. A dormi cateva ore pe noapte, va face sa acumulati grasime abdominala. Calmul si calitatea somnului de noapte regleaza hormonii legati de pofta de mancare si imbunatateste functionarea metabolismului.

4. Va fi greu sa pierdeti greutatea daca nu puteti controla aspectele emotionale. Stresul, de exemplu, nu contribuie la cresterea in greutate doar prin modificarea obiceiurilor alimentare. Cortizolul, un hormon de stres, poate creste si cantitatea de grasime corporala, in special in regiunea abdominala.

5. Cine nu elimina alimentele preparate si prelucrate din dieta lor, nu va putea elimina burta. Pe langa faptul ca sunt daunatoare sanatatii, alimentele industrializate sunt unul dintre principalii factori care produc grasime abdominala.

6. Exagerarea consumului de grasimi saturate, cum ar fi cele din carnea rosie si lactate, care contribuie la cresterea grasimii in viscere. Alegeti grasimile bune prezente in ulei de masline si avocado, de exemplu.

7. Este meniul vostru sarac in fructe, legume si cereale integrale? Ar trebui sa stiti atunci ca trebuie sa faceti unele modificari in dieta dumneavoastra si sa includeti acele optiuni bogate in fibre, deoarece ele ajuta la buna functionare a tractului intestinal, ceea ce impiedica balonarile abdominale.

8. Daca beti putina apa in timpul zilei, aveti grija! In plus fata de eliminarea toxinelor si combaterea celulitei, mentinerea corpului hidratat este importanta, astfel incat creierul sa nu confunde setea cu foamea, facandu-va sa mancati chiar si dupa ce va simtiti satui.

9. Un alt obicei care poate interfera cu pierderea burtii si, de asemenea, dauneaza sanatatii, este consumul exagerat de zahar. Produsele dulci produc rezistenta la insulina si determina organismul sa stocheze mai multa grasime in zona abdominala.

10. Incercati sa pastrati obiceiul de a incepe fiecare masa cu salate. In plus fata de atenuarea excesului de foame, veti consuma optiunile sanatoase in prealabil si veti fi multumiti de alimentele usoare bogate in fibre, care ajuta la lupta impotriva grasimii abdominale.

8 months ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *